Διαπολιτισμικός διάλογος στο σχολείο μας
Προαιρετικό πολιτιστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Στο πλαίσιο της αναζήτησης και διερεύνησης των αντιλήψεων των μαθητών και καθηγητών του σχολείου μας για τη διαφορετικότητα πραγματοποιείται το πολιτιστικό πρόγραμμα έρευνας «Διαπολιτισμικός διάλογος στο σχολείο μας» τη σχολική χρονιά 2015-2016.

Θα αναλυθούν οι έννοιες της πολυπολιτισμικότητας και διαπολιτισμικότητας, τα μοντέλα της μεταναστευτικής πολιτικής διαφόρων χωρών, η κοινωνική αναγνώριση, η έννοια της ταυτότητας και, τέλος, η συνύπαρξη των ατόμων σε ανομοιογενείς κοινωνίες.

Στόχοι αυτής της αναζήτησης είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα μετανάστευσης, να τοποθετηθούν κοινωνικά, να αποδιώξουν τις έννοιες «ανώτερου»-«κατώτερου» πολιτισμού, να μειώσουν τις πολιτισμικές προκαταλήψεις και τα στερεότυπα, να βελτιώσουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις και, τέλος, να απαλλαγούν από τυχόν εθνοκεντρικές στάσεις.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας θα μοιραστούν ερωτηματολόγια και θα διενεργηθεί παρατήρηση. Τα αποτελέσματα αυτής θα αναλυθούν, οι μαθητές θα οδηγηθούν σε συμπεράσματα τα οποία θα μεταφέρουν στο σύνολο της σχολικής κοινότητας.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από τις καθηγήτριες Δανοχρήστου Μ. και Σταθουλοπούλου Σ.

Υπεύθυνες του Προγράμματος οι κυρίες:
Δανοχρήστου Μαριλένα, Σταθουλοπούλου Στέλλα
24 Ιανουαρίου 2016
image1

Διαπολιτισμικός διάλογος στο σχολείο μας

Διαπολιτισμικός διάλογος στο σχολείο μας Προαιρετικό πολιτιστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Στο πλαίσιο της αναζήτησης και διερεύνησης των αντιλήψεων των μαθητών και καθηγητών του σχολείου μας για τη […]
24 Ιανουαρίου 2016
Επι?σκεψη Οινοποιει?ο Παναγιω?του

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning: «Vin, vino, κρασί: a Mediterranean matter»

Το σχολείο μας για τη σχολική χρονιά 2015-16 συμμετέχει στην κοινότητα των Ευρωπαϊκών Σχολείων, μέσω του προγράμματος e-Τwinning. κκ Κούτρα, Μπισιώτη, Φωτεινού Διαβάστε περισσότερα εδώ Το […]
24 Ιανουαρίου 2016
ΤΑΕorig

Thinking At the Edge

H μέθοδος της «Βιωματικής Σκέψης» (Thinking At the Edge ή ΤΑΕ) για τη συγγραφή πρωτότυπων εργασιών από τους μαθητές Προαιρετικό πολιτιστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Υπεύθυνος του Προγράμματος […]
24 Ιανουαρίου 2016
unnamed (1)

Πρότζεκτ – Γ1 – 2015-2016

1ο τρίμηνο – Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός Μέσα από ασκήσεις και αναγνώσματα του βιβλίου ΣΕΠ της Γ γυμνασίου οι μαθητές προσπάθησαν να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να […]